Cuba's Sugar Trains
Tule Ian Wrightin mukaan jännittävälle junamatkalle Kuubaan, jossa hän tutustuu saaren rappeutuneeseen mutta kiehtovaan rautatiejärjestelmään. Rautateiden epäluotettavuudesta huolimatta matka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen Kuuban historiaan sokerin tuottajana sekä sen varhaiseen liikenneinfrastruktuuriin.