Descendants - Kuninkaalliset häät
Malin ja Benin häät on Auradonin suurin tapahtuma ikinä, mutta Hades meinaa pilata päivän. Isle of Lostilla tapahtuu draaman, ystävyyden, huumorin ja rakkauden täyttämänä hääpäivänä välienselvittely, joka voi muuttaa kaiken!