Descendants: Wicked World (lyhytelokuva)
Pahisten lasten tarina jatkuu uudessa Descendants: Wicked World lyhytsarjassa. Liity Malin, Evien, Jayn ja Carlosin seuraan heidän matkallaan. Tapaa uudet hahmot Kadonneiden saarelta ja Auradonilta, lähde mukaan seikkailuun ja valmistaudu aivan uuteen Descendants-kokemukseen!