Disney Princess Remixed: An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed juhlii ajatonta Disney Princess -musiikkia sekä rohkeuden ja ystävällisyyden teemoja osana viimeisintä prinsessaelämystä: se on ainutkertainen, globaali erikoisnäytös, joka yllättää ja ilahduttaa faneja.