Drain the Bermuda Triangle
Tässä tunnin erikoisjaksossa National Geographic Channel tutkii Bermudan kolmion pahaenteistä mainetta kuivaamalla veden siitä nähdäkseen mitä todella on myyttisen kolmion alla. Pitkälle kehittyneen äänitutkimuksen avulla näet miltä meren pohja näyttää Bermudan kolmion alapuolella.