Drain the Titanic
Maailman kuuluisin laivahylky, Titanic, makaa yli 3600 metrin syvyydessä Atlantin valtameren jääkylmissä vesissä. Kun hylky löydettiin 1985, paikalla on ollut useita tutkimuksia, mutta vasta nyt ensimmäistä kertaa näytetään, mitä tuolla syrjäisellä merenpohjalla on todellisuudessa siitä jäljellä.