Port Royal: Meret ilman vettä
Piilossa Jamaikan Kingstonin sataman veden alla on isoimman merkirosvokaupungin, Port Royalin, jäännökset. Kesäkuun 7. päivä 1692 maanjäristys ja tsunami tuhosivat kaupungin. Arkeologi tri Jon Henderson käyttää viimeisintä huipputeknistä tieteellistä tutkimusta hyväkseen paljastakseen vajonneen kaupungin kaikki 133 tuhatta neliötä ensimmäistä kertaa.