Joulu Manhattanilla
Kuusivuotiaalla Susanilla on omat epäilyksensä lapsuuden ihmeestä joulupukista. Hänen äitinsä oli paljastanut ”salaisuuden” joulupukista jo pitkän aikaa sitten, joten Susan ei usko saavansa tärkeimpiä lahjoja joululahjalistaltaan. Tavattuaan erityisen tavaratalon joulupukin, joka uskoo olevan aito joulupukki, Susan saa kaikkein arvokkaimman lahjan, jotakin johon uskoa.