Joulu…on taas?!
Rowenan vanhemmat ovat eronneet eikä joulu vastaa hänen odotuksiaan, joten hän toivoo joulupukilta uusintaa joulusta. Pian Rowena huomaa elävänsä saman joulupäivän yhä uudestaan. Tässä taianomaisessa jouluelokuvassa Rowenan täytyy oppia rakastamaan uusperhettään sellaisena kuin se on, jotta aikasilmukan taika murtuu. Rowena oppii, että joulun todellinen merkitys on toisten auttaminen, ei vain oma mielihyvä.