Kelkkajengi
Tositapahtumiin perustuvassa tarinassa neljä jamaikalaisurheilijaa menee äärimmäisyyksiin kilpaillakseen kelkkailijoina talviolympialaisissa. Tie on vaikea tälle tropiikin porukalle, kun he tavoittelevat kultaa Kanadassa, sillä heillä ei ole aavistustakaan talvilajeista. He värväävät ammattiapua, ja vastahakoisen entisen mestarin tulee viedä joukko aloittelijoita olympialaisten nopeuksiin.
Tämä on tositapahtumiin perustuva komediallinen tarina neljästä jamaikalaisurheilijasta, jotka menevät äärimmäisyyksiin kilpaillakseen talviolympialaisissa kelkkailijoina. Vähillä resursseilla ja ilman mitään tietoa talvilajeista tie on vaikea tälle tropiikin porukalle, joka liukastelee ohuella jäällä tavoitellessaan kultaa Kanadan Calgarysta. He eivät anna minkään seistä tiellään ja värväävät avukseen Irv-nimisen syrjäytyneen entisen mestarin. Irv vedetään takaisin lajin pariin, jota oli oppinut inhoamaan, ja hän joutuu valmentamaan täysiä aloittelijoita. Hän on kuitenkin lupautunut tehtävään ja aikoo saada tehtyä heistä hyviä sekä oikaista oman epäonnistuneen uransa vääryyksiä. Matka on kivinen, mutta ylpeyden, määrätietoisuuden ja omanarvontunnon avulla kelkkailijat saavat toteutettua mahdottomat unelmansa. Sisältää tupakkatuotteita.