Krokotiilit valokeilassa
Hirvittävät leuat ja vaikuttavat väijytyshyökkäykset kertovat krokotiilien tarinasta vain puolet. Veden alla nämä huippusaalistajat paljastavat todellisen – ja yllättävän – luonteensa.
Krokotiileissa on kyse paljon muustakin kuin hirvittävistä leuoista ja vaikuttavista väijytyshyökkäyksistä. Nämä luonnon salavihkaisimpiin kuuluvat saalistajat viettävät yli puolet elämästään piilotellen veden alla. Liitymme sukellusretkikunnan seuraan Okavangon suistossa ottaaksemme selvää krokotiilien todellisesta – ja yllättävästä – luonteesta.