Mangata
Nuori astronautti Alya päätyy omilleen haastavalla tehtävällä Kuussa ja kokee kohtaamisen, joka auttaa häntä voittamaan menneisyytensä trauman.
Pikku Alya ja hänen isänsä ovat ylittämässä Välimerta veneellä Afrikasta Eurooppaan etsiessään turvallista kotipaikkaa. Traagisesti vene uppoaa. Mångatan – "Kuuhun johtavan tien" ansiosta pelastajat huomaavat pienen Alyan, ainoan eloonjääneen. Monia vuosia myöhemmin hänet nähdään jälleen astronauttina tärkeällä tehtävällä Kuuhun. Tehtävän aikana tekninen viestintäongelma eristää Alyan tukikohdasta. Silloin hän kokee kohtaamisen, joka opettaa, kuinka hänet jo kerran pelastanut Mångata auttaa häntä voittamaan menneisyyden traumansa.