Pako taikavuorelle
Ajoneuvo leijuu ilmassa. Naulakko herää eloon ja hyökkää sheriffin kimppuun. Villieläimet ovat sulaa vahaa Tony ja Tia Malonen käsissä, kahden orvon, joilla on yliluonnollisia voimia. Heidän selvänäköisyytensä saa ilkeän miljonääri Aristotle Boltin (Ray Milland) houkuttelemaan heidät kartanoonsa, jotta hän voi käyttää heidän voimiaan hyväkseen. Paetessaan lapset tapaavat ystävällisen lesken ja alkavat purkaa alkuperänsä arvoitusta. Pian kaikki kolme pakenevat kaupunkilaisia, jotka ovat leimanneet lapset noidiksi. Sitten se tapahtuu. Joku, jolla on vielä vahvemmat voimat, ottaa hallinnan ja johdattaa lapset hohdokkaaseen ja odottamattomaan kokemukseen, joka on todellakin taivaallinen. Sisältää tupakkatuotteita.