Pieni merenneito: Arielin tarina
Kuvittele aikaa kauan ennen kuin Ariel tapasi prinssi Erikin ja käveli maalla, aikaa, jolloin musiikki oli kiellettyä Atlantiksen valtakunnassa. Perhevelvollisuuksien ja musiikkia kohtaan tuntemansa rakkauden välillä kamppaileva Ariel joutuu tekemään elämänsä vaikeimman valinnan. Pystyykö nuori merenneito palauttamaan musiikin, ystävyyden ja rakkauden valtakuntaan ystäviensä Sebastianin ja Pärskyn sekä kuuden hupsun siskonsa avulla?