Princes of the Palace
Seuraa kuninkaallisten brittiprinssien elämä ja heidän haastattelujaan kuninkaallisten biografien kanssa. Opi, kuinka jokaista prinssien sukupolvea koulutetaan velvollisuuksiinsa muuttuvassa maailmassamme sisäpiiriläisten tietämyksen avulla.