Rekonstruktio
Kaksi vanhaa koulutoveria, Pia ja Lassi, tapaavat muistelemaan nuoruuttaan. Kun vanha kirje ilmaantuu, se tuo mieleen aika poikkeavia muistikuvia koulun juhlista eräällä hotellilla vuonna 1982.