Johnny Tsunami
Johnny Kapahala, teini-ikäinen surffaajasensaatio, joutuu muuttamaan Havaijilta pieneen laskettelukaupunkiin Vermontiin. Kun hän joutuu keskelle pitkäaikaista taistelua paikallisen yksityiskoulun laskettelijoiden ja julkisen koulun lumilautailijoiden välillä, hänen isoisänsä auttaa häntä tulemaan vuoren parhaaksi urheilijaksi.
Johnny Kapahala, teini-ikäinen surffaajasensaatio, revitään juuriltaan saarelta Havaijilta ja pakotetaan muuttamaan pieneen laskettelukaupunkiin Vermontiin. Hän joutuu keskelle pitkäaikaista taistelua paikallisen yksityiskoulun laskettelijoiden ja julkisen koulun lumilautailijoiden välillä. Isoisänsä avustuksella hänestä tulee kuitenkin vuoren paras urheilija.