Stoccata Vincente, La
Elokuva tuo ensimmäistä kertaa valkokankaalle tositarinan miekkailun maailmanmestarista Paolo Pizzosta. Se kertoo esimerkillisen tarinan urheilusta, pelastuksesta, sitkeydestä ja päättäväisyydestä, sillä miekkailun kaksinkertainen maailmanmestari Paolo Pizzo joutui jo 14-vuotiaana kohtaamaan elämänsä suurimman haasteen, aivokasvaimen.