Eloisen kaasonpesti viedään hänen nenänsä edestä, mutta hän päättää osallistua ystävänsä häihin siitä huolimatta. Pian hän ystävystyykin kauhistellussa pöydässä numero 19 istuvien ventovieraiden hylkiöiden kanssa.
Eloisen (Anna Kendrick) kaasonpesti viedään hänen nenänsä edestä, kun häiden bestman jättää hänet. Hän päättää osallistua ystävänsä häihin kaikesta huolimatta ja päätyy salin perimmäiseen pöytään ventovieraiden hylkiöiden kanssa. Salaisuuksien paljastuessa Eloise ystävystyy pöytäseurueensa kanssa ja ymmärtää, että sekä ystävyys että rakkaus voi löytyä mitä yllättävimmästä paikasta.