Tru Confessions
Trudy "Tru" Walker ajattelee, että hänellä on kaikkien aikojen kamalin elämä, mutta kun hän saa tilaisuuden seurata unelmiaan ja esiintyä tv-ohjelman tähtenä, hänelle selviää, mitä perhe todella tarkoittaa.