Rip Girls
13-vuotias Sydney Miller palaa ensimmäistä kertaa kotiseudulleen Havaijille varhaislapsuuden jälkeen. Hän saa tietää perineensä suuren palan maata. Huolimatta nopeasta päätöksestään myydä maa Sydney löytää syvemmän arvostuksen saarikotiaan kohtaan.
13-vuotias Sydney Miller palaa ensimmäistä kertaa varhaislapsuuden jälkeen kotiseudulleen Havaijille. Hän saa tietää perineensä suuren palan maata. Testamentin ehtojen mukaan Sydney joutuu jäämään saarelle kahdeksi viikoksi, vaikka on päättänyt nopeasti myydä maan rakennuttajalle. Löydettyään rakkauden surffaamista kohtaan ja tutustuttuaan sukuunsa Sydney kyseenalaistaa alkuperäisen päätöksensä ja löytää syvemmän arvostuksen perimäänsä maata kohtaan.