Tämän pojan elämä
Sydäntäsärkevä aikuistumistarina pojan vaikeasta suhteesta uuteen isäpuoleensa sekä hänen äitinsä emotionaalisesti särkyneestä äidistään.
Toby Wolff ja hänen eronneelle äidilleen Carolinelle elämän 1950-luvulla ei ollut pelkkää hupia. Nämä kaksi vapaata sielua ja matkaajaa asettuvat maan luoteisosaan, missä elämä sujuisi paremmin. Niin he toivovat. Kun Caroline tapaa kohteliaan automekaanikon, asiat tuntuvat kohenevan. Mutta kun pari menee naimisiin, Toby ja Caroline huomaavat, että mies on väkivaltainen ja hankala alkoholisti, ja heillä on suuria vaikeuksia pitää yllä toivoa mahdottomassa tilanteessa. Perustuu Tobias Wolffin tositarinaan.