Waking Sleeping Beauty
Waking Sleeping Beauty on kaukana sadusta, sillä se on ennennäkemätön silmiä avaava katsaus konflikteihin, draamaan ja jännitykseen, jotka johdattivat Disneyn animaatioperinteen toiseen vaiheeseen. Vuosikymmeneen, jonka luovuus on vertaansa vailla ja sisälsi Pienen merenneidon, Kaunottaren ja hirviön, Aladdinin sekä Leijonakuninkaan. Näe ihmiset ja tapahtumat, jotka muuttivat animaation kasvot.
Waking Sleeping Beauty on kaukana sadusta, sillä se on ennennäkemätön silmiä avaava katsaus konflikteihin, draamaan ja jännitykseen, jotka johdattivat Disneyn animaatioperinteen toiseen vaiheeseen. Vuosikymmeneen, jonka luovuus on vertaansa vailla ja joka sisälsi Pienen merenneidon, Kaunottaren ja hirviön, Aladdinin sekä Leijonakuninkaan. Kertojina toimivat paikalla olleet ihmiset, kuten Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney ja monet muut. Tämä on kurkistus taikojen taakse ihmisiin ja olosuhteisiin, jotka muuttivat animaation kasvot pysyvästi. Sisältää tupakkatuotteita.