Zapped
Kun äiti menee uusiin naimisiin, Zoey saa huomata elävänsä sotkuisessa, kaoottisessa talossa äänekkään isäpuolensa ja kolmen hallitsemattoman velipuolensa kanssa. Zoeylle käy hullu onnettomuus älypuhelimen kanssa, minkä jälkeen hän löytää taikasovelluksen, joka hallitsee hänen elämässään olevia poikia. Zoey on onnessaan tilaisuudesta palauttaa maailmaan järjestys, ja hän alkaa komennella poikia käyttäytymään paremmin. Pian hänelle kuitenkin selviää, että jos poikien ei anna olla rauhassa poikia, tulee luoneeksi ihan uudenlaisen ongelmavyyhdin.