Death and Other Details
Maailmanlaajuisen eliitin loistokkaisiin piireihin sijoittuvassa sarjassa terävä, levoton Imogene Scott (Violett Beane) joutuu väärään paikkaan väärällä hetkellä (hyvä on, olihan se aika lailla hänen oma vikansa) ja päätyy pääepäillyksi suljetun tilan murhamysteerissä.