Aavekuiskaaja
Melinda Gordon kommunikoi maahan jääneiden henkien kanssa, jotka pitävät kiinni elävistä, sillä heillä on keskeneräisiä asioita, jotka estävät heitä siirtymästä eteenpäin.
Melinda Gordon kommunikoi maahan jääneiden henkien kanssa, jotka pitävät kiinni elävistä, sillä heillä on keskeneräisiä asioita, jotka estävät heitä siirtymästä eteenpäin tutusta olomuodosta, jota kutsumme elämäksi. Osittain kuuluisan meedion James Van Praaghin ja henkikommunikoija Mary Ann Winkowskin inspiroima sarja, "Ghost Whisperer" tutkii elämän ja kuoleman henkistä puolta Melindan navigoidessa elävien ja kuolleiden keskellä. Hänen yrityksensä toimia neuvottelijana aaveiden ja niiden ihmisten välillä, joille he kummittelevat, ovat toisinaan hyytäviä, toisinaan riipaisevia ja toisinaan huvittavia.