Secrets & Sisterhood: The Sozahdahs
Kaunistelematon, autenttinen ja hätkähdyttäviä paljastuksia huokuva käsikirjoittamaton sarja, jossa kymmenen amerikkalaisen muslimisisaren usko ja läheisyys joutuvat äärimmäiselle koetukselle heidän luoviessaan Los Angelesissa kulttuuristen odotusten, omien uriensa ja rakkauden läpi. Sozahdahin sisarten ykkössääntö on "perhe ennen kaikkea". Mutta mitä tapahtuu, kun sisarten pyhinä pitämät salaisuudet paljastuvat ja TV-ohjelma, jonka he uskoivat lähentävän heitä, uhkaakin repiä heidät erilleen?