The Caribbean: Billionaires' Paradise
Sarja tarkastelee joidenkin eksklusiivimpien Karibian saarten asukkaiden, ekspatriaattien ja vierailijoiden ylellisiä elämäntapoja sekä seuraa taitavaa henkilökuntaa, joka palvelee heitä tyylikkäästi. Eskapistinen sarja matkustaa joillekin 7 000 auringon hellimän saaren ikonisimmista lomanviettopaikoista ja seuraa maailman rikkaimpia ihmisiä, kun he elävät, tekevät töitä, juhlivat ja rentoutuvat äärimmäisessä paratiisissa. Lähtien loisteliaista hotelleista yksityissaarten rantakiinteistöihin se myös avaa ikkunan asukkaiden kuninkaille kelpaaviin elämäntapoihin.