The Superfantastic Story of Balão
1980-luvun Brasiliassa lasten musiikkiyhtye Balão Mágico toi yhteen hurmaavan laulavan tytön, ujon pojan enkelimäisellä äänellä, kuuluisan varkaan perillisen ja kuuluisan brasilialaisen muusikon pojan. Nyt noin 40 vuotta heidän kulta-aikansa jälkeen entiset jäsenet Simony, Tob, Mike ja Jairzinho tapaavat jälleen ja keskustelevat siitä puolesta, jota ei kerrottu yhtyeen leikkisistä ja värikkäistä vuosista valokeilassa.