American Born Chinese
Sarja perustuu Gene Luen Yangin uraa uurtavaan sarjakuvaan tavallisen amerikkalaisteinin koettelemuksista ja vaikeuksista tämän ystävystyttyä myyttisen jumalan pojan kanssa. Tarina kertoo nuoren miehen kamppailusta löytää oma identiteettinsä, ja se on kerrottu perheen, komedian ja rankan kungfun kautta.