Baby Daddy
"Baby Daddyssä" seurataan parikymppistä nuorta Beniä, hänen kaveriaan Tuckeria ja veljeään Dannya. Heidän elämänsä menee sekaisin, kun he löytävät kotioveltaan Benin entisen tyttöystävän jättämän tyttövauvan.