Choir
"Choir" on kuusiosainen dokumenttisarja, joka seuraa Detroit Youth Choir -kuoron nuorten valmistautumista elämänsä esiintymistä varten. Näemme heidän silmin Detroitissa varttumisen ylä- ja alamäet, perheen, koulun ja urheilun tasapainottelun ja samaan aikaan unelman tavoittelun esiintyä yhdellä maailman suurimmista lavoista.
"Choir" on kuusiosainen dokumenttisarja, joka seuraa Detroit Youth Choir -kuoron nuorten valmistautumista elämänsä esiintymistä varten. Näemme heidän silmin Detroitissa varttumisen ylä- ja alamäet, perheen, koulun ja urheilun tasapainottelun ja samaan aikaan unelman tavoittelun: esiintyä yhdellä maailman suurimmista lavoista. America's Got Talent -ohjelmassa esiintymisen jälkeen kuoro ja sen johtaja Anthony White elävät ratkaisevia aikoja. Anthonyn edessä on haasteiden yhdistelmä: hänen on saatava tuuraajat tärkeiden jäsenten tilalle, pidettävä kuoro olennaisena Detroitissa ja löydettävä seuraava suuri tilaisuus, joka saisi kuoron takaisin kansallisiin parrasvaloihin.