De Streken van Wim
Flaamilaiskokki Wim Ballieu ylittää rajan tässä sarjassa lähtiessään kulinaariselle reissulle Alankomaiden halki. Kymmenessä jaksossa hän valmistaa klassisia belgialaisia ruokalajeja, jotka perustuvat parhaisiin hollantilaisiin aineksiin. Mukanaan jeeppi ja liikkuva keittiö hän matkustaa alueelta toiselle etsien tyypillisiä hollantilaisia tuotteita ja ihmisiä, jotka vastaavat niiden tuotannosta.
Flaamilaiskokki Wim Ballieu ylittää rajan tässä sarjassa lähtiessään kulinaariselle reissulle Alankomaiden halki. Hän valmistaa klassisia belgialaisia ruokalajeja, jotka perustuvat parhaisiin hollantilaisiin aineksiin. Mukanaan jeeppi ja liikkuva keittiö hän matkustaa alueelta toiselle etsien tyypillisiä hollantilaisia tuotteita ja intohimoisia ihmisiä, jotka vastaavat niiden tuotannosta. Matka vie hänet viljelijöiden ja leipureiden luokse, eikä hän opi tuntemaan vain heitä, vaan erityisesti heidän tuotteensa. Esimerkkejä ovat muhennos, jossa on friisiläistä sinappia ja olutta, tartarpihvi Amsterdamin pikkelssin kera sekä vol-au-vent Chaamin teeren kera.