24Kitchen Gourmet Specials
24Kitchen tarjoaa runsaasti innoitusta maukkaisiin juhlaruokiin, kalkkunasta riistaan ja karpaloista persikoihin. Anna Hugon inspiroida tutustuessaan hollantilaisten tapoihin valmistaa herkullisia gourmet-ruokiaan.