Every Day Fry-Day
Noin 60 prosenttia hollantilaistalouksista omistaa airfryerin, mutta suurin osa käyttää sitä vain ranskalaisten kaltaisten ruokien valmistamiseen. Se on sääli, koska laitteella voi tehdä paljon enemmän! Siksi Danny Jansen esittelee tämän minikokoisen kiertoilmakypsentimen monipuolisuutta ohjelmassa Every Day Fry-day.
Noin 60 prosenttia hollantilaistalouksista omistaa airfryerin, mutta suurin osa käyttää sitä vain ranskalaisten kaltaisten ruokien valmistamiseen. Se on sääli, koska laitteella voi tehdä paljon enemmän! Siksi Danny Jansen esittelee tämän minikokoisen kiertoilmakypsentimen monipuolisuutta ohjelmassa Every Day Fry-day. Hän valmistaa kokonaisia aterioita, kuten risottoa, babi pangangia ja mausteisia papuja, lasagnea, lohta ja kasviksia, välikyljystä ja herkullisia perunoita, sekä erinomaisia aamiaisia ja jälkiruokia, kuten tarte tatinia ja murupaistosta. Ja ne kaikki voidaan loihtia airfryerilla. Supermarketin pakastealtaan valmisruoat voi unohtaa tästä lähtien, sillä kerran viikossa Danny saa keittiöönsä erikoisvieraan, jonka kanssa valmistetaan herkullisia pikkupurtavia, jotka eivät ainoastaan näytä houkuttelevilta, vaan myös maistuvat uskomattoman herkullisilta! Tästä lähtien airfryer saa erityispaikan keittiöstä, sen takaa Every Day Fry-day!