The Long Road Home
The Long Road Home elää uudelleen sankarillisen henkiinjäämistaistelun Irakin sodassa, kun Fort Hoodin 1. ratsuväkidivisioona joutui väkivaltaisen väijytyksen uhriksi Bagdadin Sadr Cityssä. Kahdeksan jakson aikana tämä käsikirjoitettu minisarja vuorottelee Irakissa kentällä tapahtuvan toiminnan ja kotijoukkojen välillä Texasissa, missä perheet odottavat uutisia peläten pahinta.
Vasta saapuneen 1. ratsuväkidivisioonan miesten on aloitettava epätoivoinen pelastusoperaatio, kun tuhannet vihollisen kapinalliset väijyvät yhtä heidän joukkueistaan Bagdadin Sadr Cityn slummeissa. Kun CNN kertoo uutiset Yhdysvalloissa, Fort Hoodin sotilasperheiden elämä syöksyy kaaokseen ja epävarmuuteen.