Guilty Pleasures
Guilty Pleasures on 24Kitchen-kanavan kokkishow. Jokaisessa jaksossa kuuluisat hollantilaiset kertovat salaisista ruokailutottumuksistaan ja jakavat parhaat salaiset paheensa. 24Kitchenin kokki Perry de Man tekee näistä paheista omaperäisen versionsa.
Guilty Pleasures on 24Kitchen-kanavan kokkishow. Jokaisessa jaksossa kuuluisat hollantilaiset kertovat salaisista ruokailutottumuksistaan ja jakavat parhaat salaiset paheensa. 24Kitchenin kokki Perry de Man tekee näistä paheista omaperäisen versionsa ja yhdessä he valmistavat vieraan salaisen paheen gourmet-versiona. Onko herkku julkkisvieraan mieleen?