Invisible
Eloy Morenon romaaniin perustuvassa sarjassa tavallinen 12-vuotias poika, Capi, kärsii post-traumaattisista oireista kamalan onnettomuuden jälkeen. Hänen koulunsa, ystävänsä tai perheensä eivät käsitä, mitä on tapahtunut. Poikaa hoitava psykologi aikoo kuitenkin selvittää tarinan ja syyt siihen, miten tilanteeseen on jouduttu.
Eloy Morenon romaaniin perustuvassa sarjassa 12-vuotias Capi kärsii post-traumaattisista oireista kamalan onnettomuuden jälkeen. Hänen koulunsa, ystävänsä tai perheensä eivät käsitä, mitä on tapahtunut. Poikaa hoitava psykologi aikoo kuitenkin selvittää tarinan ja syyt siihen, miten tilanteeseen on jouduttu. Pikku hiljaa Capi alkaa luottaa häneen ja kertoo osaavansa muuttua näkymättömäksi, ja että häntä piinaavat kauhistuttavat painajaiset liittyvät hirviöihin sekä erääseen lohikäärmeeseen.