Mighty Ducks
Paha Dragaunus valtaa Puckworldin, jolloin joukko jääkiekkoa rakastavia ankkoja iskee vastaan. Taistelun tuoksinassa he joutuvat ulottuvuusportaaliin ja joutuvat Maahan. He perustavat jääkiekkojoukkueen (Mighty Ducks) ja rakentavat salaisen tukikohdan suojellakseen Maata Dragaunukselta ja löytääkseen tien kotiin.
Puckworld on jääkiekkoa rakastavien humanoidiankkojen koti. Paha Dragaunus valtaa planeetan, jolloin joukko määrätietoisia kapinallisia, Mighty Ducks, onnistuu ajamaan hänet pois planeetalta. Taistelun tuoksinassa he joutuvat ulottuvuusportaaliin ja päätyvät Kalifornian Anaheimiin. Ankat perustavat jääkiekkojoukkueen ja rakentavat salaisen tukikohdan Anaheim Pondin alle, jotta he voivat jatkaa taistelua Dragaunusta vastaan ja toivottavasti löytää tiensä kotiin.