Nokkapokka
Tämä animaatiosarja seuraa 1980-luvun Ankronikan jalanjäljissä ja jatkaa Tupun, Hupun ja Lupun seikkailuja. He ovat nyt teini-ikäisiä ja asuvat setänsä Aku Ankan kanssa. Kolmikko viettää aikansa tehden käytännön piloja kovaonniselle sedälleen ja saattaen itsensä muuten pulaan. Aku työskentelee kameramiehenä työkaverinaan reportterina toimiva Iines. Tämä joukko matkustaa yhdessä ympäri maailmaa jymyjuttua etsien.