Nothing
Tyypillinen buenosaireslainen keikari, jolla on hädin tuskin tarpeeksi resursseja rikkaan elämänsä ylläpitämiseen, menettää kodinhoitajansa, joka on auttanut häntä viimeiset neljäkymmentä vuotta. Nuorta paraguaylaista korvaajaehdokasta kouluttaessaan mies huomaa, että naisella on hänelle enemmän opetettavaa kuin opittavaa, kun tämä haastaa hänet opettelemaan yksinelämisen taidon.
Tyypillinen buenosaireslainen keikari, sekä sivistynyt ja provosoiva ruokakriitikko, on asunut vuosikymmeniä taloudenhoitajan kanssa, joka hoitaa hänen puolestaan kaiken aina talon siivoamisesta yksityisasioihin. Odottamaton kohtalon oikku jättää miehen omilleen ja saa hänet tajuamaan, ettei hän kykene mihinkään ilman apua. Kun kokematon ja naiivi nainen Paraguayn maaseudulta ilmestyy etsimään töitä, miehen on päätettävä, palkatako nainen ja sen myötä opettaa tälle kaikki oikkunsa, vai yrittääkö elää yksikseen. Tämä kulttuurien ja sukupolvien yhteentörmäys johtaa epätavallisiin ja helliin tilanteisiin, joista molemmat oppivat jotain.