The Best Heart Attack of My Life
Toiseen rakastunut vaimo jättää Ariel Santoron, ylipainoisen ja ketjupolttavan haamukirjoittajan. Pomonsa neuvosta Ariel matkustaa Uruguayhin pohtimaan elämäänsä ja kirjoittamaan. Mukaansa hän pyytää Conchan, vasta tapaamansa kauniin flamencotanssijan. Matka ja eräs villi yö johtavat sairaalaan. Pian Arielin, Conchan ja kahden Airbnb-isännän elämät muuttuvat pysyvästi.