Shaun the Sheep: Championsheeps
Elämästä farmilla tulee vilkkaan urheilutoiminnan keskus Laten ystävineen järjestäessä ikioman suuren urheilutapahtumansa. Late, Vuhku ja kumppanit kilpailevat voitosta 21 lajissa. Seuraa heidän pyörähtelyään, kilpajuoksuaan, ponnahteluaan, sukelteluaan ja loikahteluaan matkalla menestykseen aina Maajussin katseen välttäessä.
Late ja hänen ystävänsä uhkuvat urheiluintoa ja päättävät järjestää omat kilpailunsa farmilla. Aina yhtä sinnikkäät ja kekseliäät ystävykset kilpailevat näyttävien urheilutapahtumien sarjassa ikiomalla, itse rakentamallaan stadionilla. Koemme urheilun jännitystä ja kommelluksia Laten ystävineen pyrkiessä voittoon, aina samalla varmistaen, ettei Maajussi saa tietää heidän tekemisistään.