Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Liity Laten ja lauman seuraan jännittävässä uudessa miniseikkailujen sarjassa Sammalperän farmilla. Itujen ammuskelusta porsastelevien porsaiden kanssa ja katastrofaalisesta leijanlennätyksestä pöytätennisotteluun, josta seuraa odottamaton matka – onpa koominen tilanne mikä hyvänsä, Late johtaa aina naurunremakkaa.