Timmy Time
Lauman ainoana karitsana Timppa on tottunut saamaan tahtonsa läpi. Nyt hänen on ensimmäistä kertaa opittava tulemaan toimeen toisten pienten eläinten kanssa. Timppa nimittäin menee lastentarhaan! Omapäisen ja ilkikurisen Timpan täytyy oppia jakamaan asioita toisten nuorukaisten kanssa ja huomioimaan heidän tunteensa eikä vain omansa. Timppa on lahjakas pikku jalkapalloilija, jonka tarvitsee oppia, ettei pallon potkiminen riitä, sitä kuuluu syöttää myös toisille. Tarhaa johtavilla Harriet-haikaralla ja Osbourne-pöllöllä riittää tekemistä, mutta lopulta Timppa onnistuu saatuaan vähän apua karvaisilta, höyhenpeitteisiltä ja piikikkäiltä ystäviltään.