Tonnikalan saalistajat: Outer Banks
Kun tonnikalan hinnat ovat nousussa, kolme pohjoisen kapteenia palaa Outer Banksiin kilpailemaan etelän huippuveneiden kanssa sinisestä kullasta.
Kolme pohjoisen kapteenia palaa Outer Banksiin kilpailemaan etelän kilpakumppaniensa kanssa. Kun tonnikalan hinnat ovat nousussa, kapteenit ottavat suuria riskejä saadakseen saalista tällä vaarallisella alalla. Mestarit ottavat yhteen, kun huippuveneet pohjoisesta ja etelästä kilpailevat saadakseen oman osuutensa sinisestä kullasta.