Women in Taipei
I-Shan on tainanilainen tyttö, joka haluaa Taipeihin. Hän löytää onnekkaasti asuinpaikan tätinsä luota Taipeista ja alkaa työskennellä ahkerasti. Hän alkaa turhautua tuloksettomista työhaastatteluista ja töissä työkaveri lavastaa hänet syylliseksi. Tädin luona riitelyn jälkeen hän tuntee itsensä ulkopuoliseksi Taipeissa.
I-Shan on tainanilainen tyttö, joka haluaa Taipeihin. Hän löytää onnekkaasti asuinpaikan tätinsä luota Taipeista ja alkaa työskennellä ahkerasti. Hän alkaa turhautua tuloksettomista työhaastatteluista ja töissä työkaveri lavastaa hänet syylliseksi. Tädin luona riitelyn jälkeen hän tuntee itsensä ulkopuoliseksi Taipeissa. Sarja kertoo I Shanin tarinan maalaistytöstä kaupunkilaisnaiseksi Taipeissa.