Maapallo on selvinnyt katastrofaalisista aurinkotuulista planetaarisen puolustuskilven Grid-verkon suojassa. Viraston työntekijä Kim Saeha kohtaa murhaajan. Etsivä Jung Saebyeok lähetetään pidättämään murhaaja. Jahdatessaan karkuria, hän näkee uskomattoman ilmiön. Tämä trilleri etsii salaperäistä totuutta ihmiskunnan maailmanlopulta pelastaneen tapahtuman takana.