50 Liters Life
A film Dél-Afrika legsúlyosabb szárazságát (2015-2018) dokumentálja, ami drasztikusan, személyenként napi 50 literre csökkentette a vízmennyiséget. Míg a polgári erőfeszítések eredményre vezettek, a mezőgazdasági és a társadalmi kihívások továbbra is fennállnak. Fokváros vízvédelmi és életmódbeli innovatív intézkedései világszerte követendőek. Vajon fenntartható a napi 50 literes fogyasztás?