The Man Who Wanted to See It All
1962-ben Heinz Stücke (20) egy kerékpárral és egy sátorral hagyta el Németországot. Egy jövő nélküli életet hagyott maga mögött, hogy valóra váltsa a nagy álmát: lássa az egész világot. 1996-ra már minden országban járt. 50 év után visszatér.